segunda-feira, 8 de dezembro de 2014

Holiday's Nails

Bom dia maravilhosas!
Good morning gorgeous!

Como vocês já sabem bem, esses últimos 3 meses do ano foram os mais agitados e estou sem tempo nenhum para me dedicar mais aos blogs de vocês, mas a partir de janeiro as coisas voltarão ao ritmo normal.
As you may know by now, these past 3 months were crazy busy and I'm not having time to dedicate to your blogs, but from January on things should go back to normal.


Até com as unhas eu preciso me redimir. Só tenho esmaltado uma vez por semana e essa mani é a prova... Hahahahah. Dá pra ver pelas pontinhas gastas né?
I'm in debt even with my own nails. I've been working on them only once a week and this mani is proof... Hahahaha. You can see by the worn tips, right?


Fiz um dégradé branco e dourado como base para a carimbada, usando o branco para carimbo da Blant e o Galaxy da Jade. Gente, que esmalte mais lindo. Preciso usá-lo sozinho também.
I made a white and gold gradient as base for the stamping, using white stamping polish by Blant and Galaxy by Jade. Guys, what a gorgeous polish this one. I need to wear it plain as well.


Depois carimbei com a plaquinha PUEEN 26 usando o esmalte preto da Mundo de Uñas. Fiz essa mani em um domingo e só tive tempo de fotografar no sábado seguinte. Fiquei impressionada com a durabilidade!
Next I stamped with the image plate PUEEN 26 using a black stamping polish by Mundo de Uñas. I did this mani on a Sunday and photographed it on the following Saturday. I was amazed with the durability!


E vocês? Quantas vezes por semana têm feito as unhas?
Beijoooooooooooooo
What about you? How many times a week have you been doing your nails?
Kisssssssssssssssssssss