Bom dia lindonas!
Good morning pretties!
Aqui mais um tutorial fofo. Já me perguntaram porque não faço vídeos, e além de não ter tempo nem paciência para editar vídeo, tem milhares de canais no YouTube que ensinam todos os tipos de nail art imagináveis. Por isso digo: não serei só mais uma!
Mas continuarei fazendo os tutoriais em fotos bem explicadinhos. Como as outras unhas são simples de fazer, fiz o tutorial apenas para o coelhinho.
Here's another cute tutorial. Some people have already asked me why I don't make videos. Besides the fact that I don't have time nor patience to edit them, there are tons of YouTube channels which show all kinds of nail art. So I say: I'm not going to be just another one!
But I'll keep making photo tutorials. Since the other nails are easy to make, I made the tutorial only for the bunny.
quarta-feira, 23 de abril de 2014
terça-feira, 22 de abril de 2014
DS Lapis - O.P.I.
Bom dia lindonas!
Good morning sweeties!
Tudo bem com vocês? Por aqui tudo ótimo. Ontem foi feriado aqui na Bélgica e eu trabalhei para poder pegar dois dias de recuperação e viajar em maio. Sou do time que gosta de viajar quando todo mundo já voltou para o trabalho... tudo muito mais tranquilo... heheheheh
How are you doing? Everything is great over here. Yesterday was a holiday here in Belgium and I worked in order to have two recovery days and travel in May. I'm one of those who likes to travel when everybody else is back to work... much more quiet... LOL
Good morning sweeties!
Tudo bem com vocês? Por aqui tudo ótimo. Ontem foi feriado aqui na Bélgica e eu trabalhei para poder pegar dois dias de recuperação e viajar em maio. Sou do time que gosta de viajar quando todo mundo já voltou para o trabalho... tudo muito mais tranquilo... heheheheh
How are you doing? Everything is great over here. Yesterday was a holiday here in Belgium and I worked in order to have two recovery days and travel in May. I'm one of those who likes to travel when everybody else is back to work... much more quiet... LOL
segunda-feira, 21 de abril de 2014
Happy Easter!
Bom dia meus amores!
Good morning sweeties!
Como passaram a Páscoa? Ganharam muito chocolate? Eu comprei um ovo artesanal feito pela irmã de uma colega, com chocolate belga de alta qualidade. Todo ano ela faz ovos para vender e o dinheiro arrecadado vai para um hospital de crianças.
Sou louca por chocolate, mas como o meu lema é: "ficar gostosa é preciso!", dividi o ovo com o maridão e levamos dois dias para comê-lo... e hoje já vou queimar as calorias adquiridas... kkkk
How were your Easter holidays? Did you get a lot of chocolate? I bought an egg made with high quality Belgian chocolate, by the sister of a workmate. Every year she makes chocolate eggs to sell and the money goes to local a children's hospital.
I'm crazy about chocolate, but since my slogan is: "getting fit is necessary!", I shared it with hubby and we ate it in two days... and today I'm going to burn the calories acquired... LOL
Good morning sweeties!
Como passaram a Páscoa? Ganharam muito chocolate? Eu comprei um ovo artesanal feito pela irmã de uma colega, com chocolate belga de alta qualidade. Todo ano ela faz ovos para vender e o dinheiro arrecadado vai para um hospital de crianças.
Sou louca por chocolate, mas como o meu lema é: "ficar gostosa é preciso!", dividi o ovo com o maridão e levamos dois dias para comê-lo... e hoje já vou queimar as calorias adquiridas... kkkk
How were your Easter holidays? Did you get a lot of chocolate? I bought an egg made with high quality Belgian chocolate, by the sister of a workmate. Every year she makes chocolate eggs to sell and the money goes to local a children's hospital.
I'm crazy about chocolate, but since my slogan is: "getting fit is necessary!", I shared it with hubby and we ate it in two days... and today I'm going to burn the calories acquired... LOL
domingo, 20 de abril de 2014
31DC2013 Day 31: Honor Nails You Love
Bom dia lindonas!
Good morning divas!
Como vocês estão? Eu estou ótima. Comendo chocolate para comemorar o fim do desafio! A última mani do desafio é para honrar unhas que amo! E eu escolhi essa linda mani da Anutka do blog Wacky Laki (e que foi minha primeira convidada V.I.P.A.). Lógico que a minha mani não chegou nem perto da perfeição que é a dela, mas eu adorei o resultado.
How are you doing? I'm great. I'm eating chocolate to celebrate the end of the challenge! The last mani of the challenge is to honor nails you love! And I chose this gorgeous mani by Anutka from the blog Wacky Laki (who was my first V.I.P.A. guest). Of course mine is not even as close to perfection as hers is, but I like the result.
Good morning divas!
Como vocês estão? Eu estou ótima. Comendo chocolate para comemorar o fim do desafio! A última mani do desafio é para honrar unhas que amo! E eu escolhi essa linda mani da Anutka do blog Wacky Laki (e que foi minha primeira convidada V.I.P.A.). Lógico que a minha mani não chegou nem perto da perfeição que é a dela, mas eu adorei o resultado.
How are you doing? I'm great. I'm eating chocolate to celebrate the end of the challenge! The last mani of the challenge is to honor nails you love! And I chose this gorgeous mani by Anutka from the blog Wacky Laki (who was my first V.I.P.A. guest). Of course mine is not even as close to perfection as hers is, but I like the result.
sexta-feira, 18 de abril de 2014
Stripes on Custom Kicks - China Glaze
Boa tarde gatíssimas!
Good afternoon pretties!
Hoje está todo mundo curtindo o feriado e eu aqui "trabalhando". Estou aproveitando essa calmaria para atualizar minha lista de esmaltes, com as respectivas coleções e ano de lançamento (está ficando bonita) e publicar outras manis que estão na fila de espera há algum tempo. E visto que a mani de ontem foi exagerada, a de hoje compensa.
Everybody is enjoying the holiday today and I'm here "working". I took this calm day to update my stash sheet, with collections and release years (it's getting nice) and publish other manis that are on the waiting list for a while. Since yesterday's mani was exaggerated, today's is simpler.
Good afternoon pretties!
Hoje está todo mundo curtindo o feriado e eu aqui "trabalhando". Estou aproveitando essa calmaria para atualizar minha lista de esmaltes, com as respectivas coleções e ano de lançamento (está ficando bonita) e publicar outras manis que estão na fila de espera há algum tempo. E visto que a mani de ontem foi exagerada, a de hoje compensa.
Everybody is enjoying the holiday today and I'm here "working". I took this calm day to update my stash sheet, with collections and release years (it's getting nice) and publish other manis that are on the waiting list for a while. Since yesterday's mani was exaggerated, today's is simpler.
Marcadores:
China Glaze,
Green,
Shimmer,
Stripping Tape,
Studs,
Teal,
Verde
quinta-feira, 17 de abril de 2014
Colourful Mix 'n Match
Bom dia gatíssimaaaaas!
Good morning pretties!
Tudo bem por aí? Curtindo o feriado? Eu estou trabalhando, e ainda por cima complemente destruída por causa da sequência nova do Insanity Workout que fizemos ontem.... dói tudoooooo! #quedelícia
A mani de hoje é mais uma beirando o exagero, mas que amei de paixão. Me inspirei em mais uma mani da @badgirlsnails.
How are you doing? Enjoying the Easter holiday? I'm working, and besides that, I'm a completely rack due to yesterday's new sequence of Insanity Workout... I'm so sore!
Today's mani is almost exaggerated, but I love it. I got inspired by another mani by @badgirlnails.
Good morning pretties!
Tudo bem por aí? Curtindo o feriado? Eu estou trabalhando, e ainda por cima complemente destruída por causa da sequência nova do Insanity Workout que fizemos ontem.... dói tudoooooo! #quedelícia
A mani de hoje é mais uma beirando o exagero, mas que amei de paixão. Me inspirei em mais uma mani da @badgirlsnails.
How are you doing? Enjoying the Easter holiday? I'm working, and besides that, I'm a completely rack due to yesterday's new sequence of Insanity Workout... I'm so sore!
Today's mani is almost exaggerated, but I love it. I got inspired by another mani by @badgirlnails.
quarta-feira, 16 de abril de 2014
Candy Crush - IsaDora
Bom dia lindonaaaaaaaaas!
Good morning sweeties!
Tudo bem com vocês? Por aqui tudo ótimo. Como tenho escrito demais nos últimos posts, tentarei ser mais breve nesse. Hoje trago a vocês mais um texturizado DIVOOOOO. Estou tendo que resistir para não comprar todos os outros dessa coleção.
How are you doing? Everything is great over here. Since I've been writing a lot on the last posts, I'll try to be brief this time. Today I bring you another GORGEOUS textured polish. I'm having to resist so I don't buy all the others from the collection.
Good morning sweeties!
Tudo bem com vocês? Por aqui tudo ótimo. Como tenho escrito demais nos últimos posts, tentarei ser mais breve nesse. Hoje trago a vocês mais um texturizado DIVOOOOO. Estou tendo que resistir para não comprar todos os outros dessa coleção.
How are you doing? Everything is great over here. Since I've been writing a lot on the last posts, I'll try to be brief this time. Today I bring you another GORGEOUS textured polish. I'm having to resist so I don't buy all the others from the collection.
Assinar:
Postagens (Atom)






